Skola piedalās EMU:Skola projektā
Zinātniskie pētījumi pierāda, ka bērna emocionālās vajadzības ietekmē ne tikai bērna pašsajūtu, bet arī spēju mācīties. Svarīgi šīs vajadzības agrīni pamanīt un risināt, lai novērstu tālāku problēmu rašanos. Šis ir īpaši būtiski šobrīd, jo Covid-19 pandēmija un attālinātās mācības ir radījušas būtisku risku skolēnu emocionālajai veselībai.
Jānis Erts, Fonda PLECS vadītājs: “Mēs ticam, ka tieši ar digitāliem risinājumiem var sniegt skolām nepieciešamo praktisko atbalstu, lai bērnu un jauniešu emocionālā veselība skolā nepaliek kā “zilonis istabā”.“
Ilga Šuplinska, Izglītības un zinātnes ministre: “Nevalstiskās organizācijas “PLECS” iniciatīva, veidojot digitālo rīku emocionālās uzvedības modeļa iezīmēšanai, ir ļoti svarīgs solis kopīgajā atbalsta sistēmas veidošanā – skolēnam, skolotājam, arī vecākam. Tā ir tehnoloģiski vienkārša, kas ļauj pamanīt katru bērnu agrīnā vecumā un izcelt gan viņa spējas un prasmes, gan pievērst lielāku uzmanību viņa uzvedības, domāšanas atšķirībām. Rīks ļauj veidot savu personalizētu mācību programmu katram Latvijas bērnam.”
Nils Sakss Konstantinovs, pusaudžu psihoterapeits: “Bērna emocionālā veselība lielā mērā nosaka gan to, kā bērns šobrīd mācās un uzvedas, gan viņa nākotnes izredzes pieaugot. Mūsu veiktais pētījums uzrāda, ka jau tagad Covid-19 pandēmijas dēļ vairāk nekā pusei skolas vecuma bērnu radušās dažādas emocionālās grūtības. Tas var atstāt ļoti nopietnas sekas uz šo bērnu sekmēm un tālākajām dzīvēm. Tādēļ īpaši svarīgi, ka mums tagad būs iespēja laicīgi pamanīt bērnu vajadzības un sniegt viņiem nepieciešamo atbalstu.”