13. martā Valmieras tehnikumā notika profesionālās meistarības konkurss “Klientu apkalpošanas speciālists 2025”.
Konkursā piedalījās jauniešu komandas no Rīgas Valsts tehnikuma, Rīgas Tirdzniecības profesionālās vidusskolas, Ogres tehnikuma, Jelgavas tehnikuma, Valmieras tehnikuma, kā arī no Aizkraukles Profesionālās vidusskolas.
Mūsu skolas komandu pārstāvēja Aļesja Čerkesa, Daniela Komarova, Viva Viktorija Kuļikina, Enija Ratmeistere.
Komandām bija jāveic trīs uzdevumi:
• 1. uzdevums bija praktiskais darbs – sagatavot sūdzību, ievērojot visas dokumentu noformēšanas un juridiskās prasības, to elektroniski parakstīt un nosūtīt e-pastā, ievērojot lietišķās saziņas etiķeti. Papildus tam e-pastā bija jāpievieno vēstījums par “zaļo prasmju” nozīmi mūsdienu saziņā;
• 2. uzdevumā, kas bija situācijas izspēle, dalībniekiem, sarunājoties ar klientu telefoniski angļu valodā, bija jānodrošina profesionāla apkalpošana un jāspēj atrisināt problēmsituācija, kurai iepriekš bija sagatavojies tikai klients;
• Savukārt 3. uzdevumā bija jāprezentē izcilas klientu apkalpošanas principus un praksi, akcentējot izpratni par efektīvu un praktisku instrumentu vai stratēģiju pielietojumu, kas veicinātu klientu pieredzi un pozitīvu reputāciju.
Papildus, skolotājiem, kuri pavadīja jauniešus konkursā, bija iespēja doties ekskursijā uz Valmieras koprades darbnīca DARE.
Paldies skolotājam Jānim Cielavam par audzēkņu sagatavošanu konkursam!
Jaunceltnes iela 21, Aizkraukle, Latvija, LV-5101
Telefons: +371-65121035